Title Image: 

Event:

e-Invoicing Leadership – The Expert Sessions

Del på: 

Tab Title: 
Hjem

Tab Content: 

Deltag i vores kommende månedlige webinarer, hvor vi diskuterer forskellige emner relateret til e-fakturering. Vi taler om lokale og globale tendenser, lovgivning i relation til e-fakturering til den offentlige sekor og giver dig tips og tricks til at overkomme udfordringer i forbindelse med e-fakturering. Vi gennemgår de mest populære metoder til at sende e-fakturaer, samt udforsker de bedste måder at opnå 100% dækning for både debitor og kreditor afdelinger.

Disse webinarer er for dig, der gerne vil forstå de spørgsmål, der opstår i relation til e-fakturering. Hvis du ønsker at vide hvilken løsning, der er den rigtige til at sende e-fakturaer, eller forsøger at forstå, hvordan man bedst engagerer sig med sine leverandører og kunder og får dem til hhv. at sende og modtage e-fakturaer, så vil du finde disse webinarer yderst informative.

Du finder mere information om disse webinarer på hver af nedenstående sider:

D. 18 maj 2016: Forstå værdien af e-fakturering i forbindelse med sende fakturaer
Læs mere her »

 

 

 

Tab Title: 
18 maj

Tab Content: 

Webinar: Udforsk løsninger til at sende e-fakturaer

For mange virksomheder er det helt tydeligt for dem, hvilken værdi det har, at kunne modtage e-fakturer i deres bogholderi. Værdien kan måles og der findes mængder af rapporter, som kan fortælle dig effekten i pris pr faktura. Men værdien ved at sende salgsfakturaer er ofte mindre godt forstået. Organisationer, der sender alle deres fakturaer som papirdokumenter, har sandsynligvis flest problemer og de højeste omkostninger, men hvad med en virksomhed, der sender alle fakturaer som pdf via e-mail?

I dette webinar vil vi forsøge at adressere den fejlopfattelse at en faktura, der sendes som PDF er den billigste og bedste måde at sende salgsfakturaer på. Vi vil gennemgå muligheden for besparelser ved at bruge xml i stedet for e-mail som et middel til fakturering, og vi vil illustrere værdien af det køber-leverandør samarbejde via e-handel, som kan opnås når papir / pdf / OCR fjernes fra processen.

Hvem bør deltage?

Du bør deltage i dette webinar hvis du er interesseret i at forkorte betalingstiden for dine udestående tilgodehavender. Du bør også deltage i dette webinar hvis du er interesseret i at kunne opnå muligheden for tidlig betaling og til at forbedre pengestrømme og hvis du hare en seriøs interesse i at forstå værdien af netværksbaseret purchase to pay og optimere din supply chain.

Tilmeld dig dette gratis webinar d. 18. maj »

Hvornår?

Onsdag d.18, maj 2016

Webinar-tider i forskellige tidszoner:

10am EDT (Eastern Daylight Time, USA)
3pm BST (British Summer Time, London)
4pm CEST (Central European Summer Time)
5pm EEST (Eastern European SummerTime)

Dette webinar vil foregå på engelsk og varer i 60 minutter.

Tab Title: 
Tilmeld dig her

Tab Content: 

Webinar-tider i forskellige tidszoner:

10am EDT (Eastern Daylight Time, USA)
3pm BST (British Summer Time, London)
4pm CEST (Central European Summer Time)
5pm EEST (Eastern European SummerTime)

Dette webinar vil foregå på engelsk og varer i 60 minutter.

Tilmeld dig dette gratis webinar »